پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

در نخستین نشست «کتاب‌خوان تخصصی شعر»؛

شاعران نام‌آشنای کتاب‌خوان، هموطنان را در کتاب‌هایی که خوانده‌اند شریک می‌کنند

نخستین نشست «کتاب‌خوان تخصصی شعر»

معاون توسعة کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد از برگزاری نخستین نشست «کتاب‌خوان تخصصی شعر» با حضور شاعران صاحب‌نام و نویسندگان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمد اله‌یاری فومنی، معاون توسعة کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اعلام این خبر گفت: در نخستین ماه از سال خواندن در نهاد، این نشست با حضور شاعران صاحب‌نام و نویسندگان که از اقشار مؤثر بر توسعة فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه هستند، برگزار می‌شود.

اله‌یاری فومنی گفت: در ادامه‌ سلسله ‌نشست‌های موفق «کتاب‌خوان» که از روز بیست و هفتم خرداد ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد، نخستین نشست تخصصی «کتاب‌خوان» سال ۱۳۹۵، با هدف به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و به‌منظور ترویج و تبلیغ فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود.  

در این نشست که با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ ‌هنری شهرستان ادب برگزار خواهد شد، شاعران نام‌آشنایی چون ناصر فیض، محمدمهدی سیار، علی‌محمد مؤدب، میلاد عرفان‌پور، حمیدرضا شکارسری، محمود اکرامی، فریبا یوسفی و اسماعیل امینی به معرفی کتاب می‌پردازند.

گفتنی است «نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر» ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سالن اجتماعات کتابخانة مرکزی تهران واقع در خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، برگزار می‌شود.